Polski Holding Nieruchomości oraz Polski Holding Hotelowy podpisały list intencyjny, otwierający drogę do przeprowadzenia modernizacji hotelu Regent, zlokalizowanego przy ul. Belwederskiej 23 w Warszawie. Planowana inwestycja, której realizacja ma nastąpić w latach 2026–2027, obejmie kompleksowy zakres prac projektowych, budowlanych, montażowych i aranżacyjnych. Nowy hotel będzie działał pod marką JW Marriott, znaną z elegancji, dbałości o szczegóły i wysokiej jakości obsługi.
Hotel, zlokalizowany w prestiżowej części Warszawy w sąsiedztwie Łazienek Królewskich, jest własnością Polskiego Holdingu Nieruchomości (75% udziałów) oraz Polskiego Holdingu Hotelowego (25% udziałów). Obiekt oferuje obecnie ponad 200 pokoi oraz zaplecze konferencyjne i gastronomiczne. Dzięki planowanej modernizacji obiekt zyska nowoczesny charakter i unowocześnione rozwiązania funkcjonalne, co pozwoli sprostać oczekiwaniom gości biznesowych i indywidualnych oraz dostosować hotel do najwyższych standardów odpowiednich dla marki luksusowej.
Podjęcie współpracy przy modernizacji Hotelu Regent to dla nas wyjątkowa okazja, aby połączyć doświadczenie i know-how obu spółek, w celu kontynuacji historii miejsca, które jest i jeszcze mocniej będzie wizytówką luksusu oraz nowoczesności. Ta inwestycja podniesie komfort pobytu naszych gości oraz wprowadzi innowacyjne rozwiązania, które odpowiedzą na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku hotelarskiego - powiedział Wiesław Malicki, Prezes Zarządu Polskiego Holdingu Nieruchomości S.A.
Zgodnie z założeniami, prace modernizacyjne obejmą m.in. projekt i wykonanie nowych aranżacji wnętrz, modernizację instalacji oraz wymianę wyposażenia, co pozwoli utrzymać standard pięciogwiazdkowy i dostosować hotel do najwyższych wymagań. Obecnie strony rozpoczęły przygotowania do opracowania szczegółowego planu inwestycji oraz harmonogramu prac.
Rozpoczynająca się modernizacja to nie tylko odświeżenie przestrzeni, ale przede wszystkim konsekwentny krok naprzód — ku stworzeniu miejsca, które stanie się niedoścignionym wzorem nowoczesnego luksusu i inspiracją dla branży hotelowej. Dzięki metamorfozie obiekt zaoferuje swoim gościom unikalne doświadczenia, wyrafinowaną estetykę oraz jeszcze wyższy poziom komfortu, odpowiadając przy tym na rosnące wymagania rynku i aspiracje najbardziej wymagających podróżnych. Projekt ten wzmacnia pozycję hotelu jako ikony lokalnej gościnności — odważnie łączy tradycję z innowacją, podkreślając, że Regent to nie tylko adres w prestiżowej lokalizacji, ale przede wszystkim wyjątkowe miejsce, do którego chce się wracać – mówi Rafał Kincer, Prezes Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego.
Decyzja o współpracy z marką JW Marriott to wyraz ambicji, by tworzyć przestrzenie hotelowe, które łączą najwyższy standard z ponadczasową elegancją. JW. to marka stworzona z myślą o najbardziej wymagających podróżnych, dla których luksus oznacza nie tylko najwyższy standard, lecz także głębokie poczucie równowagi, autentyczności i harmonii. Inspirowana wartościami założyciela Marriott International – Johna Willarda Marriotta – marka obecna jest dziś w kluczowych lokalizacjach na całym świecie. Modernizacja hotelu Regent to przykład synergii dwóch polskich spółek i międzynarodowego doświadczenia – z korzyścią dla gości, miasta i całego rynku.
***
O Grupie PHN
Polski Holding Nieruchomości S.A. jest jednym z największych w Polsce podmiotów w sektorze nieruchomości komercyjnych pod względem wartości portfela. Grupa PHN posiada zdywersyfikowany profil działalności – jest aktywna przede wszystkim na rynku biurowym, mieszkaniowym i logistycznym. Portfel Grupy PHN obejmuje ponad 150 wydzielonych biznesowo nieruchomości o wartości ok. 3,5 mld PLN. Grupa PHN świadczy kompleksowe usługi najmu i zarządzania – aktualnie zarządza ponad 500 tys. mkw. powierzchni najmu. Grupa PHN posiada ok. 270 ha gruntów przeznaczonych pod projekty w różnych segmentach rynku. Grupa PHN prowadzi także działalność w sektorze budowlanym – poprzez świadczenie usług w zakresie generalnego wykonawstwa, podwykonawstwa oraz realizacji prac aranżacyjnych, a także w sektorze deweloperskim jako inwestor – realizując projekty związane z budową i sprzedażą lokali mieszkalnych oraz budową obiektów komercyjnych. Głównym rynkiem działalności Grupy PHN jest rynek polski. Działalność PHN w segmencie najmu skoncentrowana jest przede wszystkim w Warszawie oraz największych regionalnych miastach m.in. w Trójmieście, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Łodzi i we Wrocławiu. Od 13 lutego 2013 roku akcje PHN są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
O Grupie PHH
Polski Holding Hotelowy to dynamicznie rozwijająca się polska sieć hotelowa, oferująca usługi w zróżnicowanych obiektach – od ekonomicznych po prestiżowe hotele w największych miastach Polski oraz atrakcyjnych destynacjach turystycznych. Obecnie liczy 48 obiektów, w tym blisko 5 000 pokoi. Firma od lat współpracuje z wiodącymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton Worldwide, Best Western Hotels & Resorts, IHG oraz Accor. Grupa wprowadza na polski rynek różnorodne, międzynarodowe marki: Moxy, Renaissance, Le Meridien, Aiden i voco.
Dodatkowych informacji udziela
Polski Holding Nieruchomości S.A.
Piotr Gołaszewski – Pełnomocnik Zarządu ds. komunikacji
Kom. +48 506 324 523; E-mail: piotr.golaszewski@phnsa.pl
Polski Holding Hotelowy
Kamila Stefanek-Penarska – Dyrektor marketingu i PR
Kom. 604 420 267, e-mail: media@phh.pl
Dodatkowych informacji udziela
Polski Holding Nieruchomości S.A.
Piotr Gołaszewski – Pełnomocnik Zarządu ds. komunikacji
Kom. +48 506 324 523; E-mail: piotr.golaszewski@phnsa.pl
Polski Holding Hotelowy
Kamila Stefanek-Penarska – Dyrektor marketingu i PR
Kom. 604 420 267, e-mail: media@phh.pl